Informasjon til løpet 23.09:

21 september 2023 15:28

Se vedlagt kart for oversikt over området og hvor de ulike aktivitetene vil foregå

• De som ikke har fått startnummer utdelt på forhånd anbefales å møte opp i god tid før kl. 10.00
  • Vi ønsker velkommen kl. 10.00 og det trekkes vinnere av gavekort fra Ringerike Osteopati Klinikk
  • TT Stadion kjører oppvarming (de vil stå i høyden oppe på tribunen/trappa mellom AKA Arena og friidrettsbanen). Anbefaler alle voksne å trekke bakover eller sette seg ned på huk, så barna ser instruktørene.
  • Løypen er ca. 400 meter og starter i samme området som oppvarmingen foregår. Hele løypen er merket med ballonger så det er lett å finne frem. Er man i tvil så følg de 170 andre som kanskje finner veien 😉
  • Bølgen Alpakka vil ha med seg alpakkaer man kan få hilse på. Ønsker man å gå innenfor gjerdet koster dette kr. 50, beløpet går uavkortet til Barnekreftforeningen via eget Vippsnummer.
  • Det blir salgsbord der all inntekt også går uavkortet til Barnekreftforeningen:
    • Kaker kr. 20
    • Kaffe kr.10
    • Saft kr.10
  • Ønsker ingen biler inne ved Aka Arena og friidrettsbanen, parker i området rundt (se kart).

Lørdagens Vippsnummer vil også være synlig der nede, men slenger det med her også til info: 706428

De som ønsker, må gjerne hente startnummer før lørdag. Ring eller send SMS på 46 40 56 35.

Startnummer kan hentes her: Veienmoen 76 3517 Hønefoss.

Vi gleder oss - hilsen Kristina og Lisbet!