Mål nådd

Løp for meg, Sunniva

Innsamlet

892% oppnådd totalt av kr 20,000

Fredag 22. September 2023 ønsker vi å samles på løpebanen ved Stegaberg huset. Her kan du gå, løpe, hinke, slå hjul, danse eller hoppe deg gjennom en eller flere runder, til inntekt til Barnekreftforeningen ❤️ Vi utfordrer dere til å ha på fargerike klær og være med på å gjøre dette løpet til et minnerikt og varmt løp med mye glede for de som er rammet ❤️

Som flere sikkert har fått med dere så har vi ei supermodig, sterk og omsorgsfull jente her på Frakkagjerd. Hun heter Sunniva og fikk i vinter den tunge beskjeden om at hun har hjernesvulst! Vi ønsker med dette løpet å heie henne og familien hennes frem i denne tunge kampen mot kreften. Møt opp i fargerike klær, hun er en ekte SUPERHELT som vi ønsker å støtte ❤️❤️

Litt om løpet

🎗️Kl 17.00 Åpningstale og utdeling av startnummer

Det blir arrangert to løp

🎗️Kl 17.30
Hovedløp, rundt løpebanen
-passer både store og små, enten de vil gå, trille vogn eller løpe

🎗️Kl 18.30
Mosjonsløp, ca 6 km
-passer for de som vil få opp litt puls

Premieutdeling etter hvert løp ved målstrek.

Ta med familie og venner og kom!
Gratis bolle og saft til alle. Det vil bli kiosksalg, litt underholdning, men det viktigste av alt denne dagen er oppmøte, godt humør og å vise vår støtte🎗️❤️

Vi oppfordrer de som kan til å gå eller sykle da det blir mye bil. De som kommer med bil kan parkere ved Sterling eller skolens parkeringsplass. Husk fargerike klær🫶

Alle påmeldte deltagere får utdelt startnr og pannebånd ved ankomst. Ved gjennomført løp deler vi ut medalje 🎗️🥇

Påmeldingsfrist er utvidet til den 18.09.

Prisen er 150kr og inneholder startnr, pannebånd og medalje. Ønsker du å løpe uten å motta dette kan du donere et valgfritt beløp 🥰